Dla naszego Klienta, wiodącego producenta z branży FMCG, poszukujemy osoby z kompetencjami i doświadczeniem, gotowej do podjęcia pracy na stanowisku:

 

Brand Manager

Miejsce pracy: Zabierzów (pow. krakowski)
Region: małopolskie
Numer referencyjny: BM/09/DPM

Opis stanowiska

 

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • Przygotowanie strategii dla podległych marek z uwzględnieniem segmentacji potrzeb konsumenckich, insightu oraz 5W
  • Współtworzenie nowych marek, a także wdrożenie ich do sprzedaży
  • Tworzenie i implementacja strategii asortymentu, strategii cenowej
  • Wdrażanie innowacji oraz nowych produktów
  • Budowa świadomości marek (marketing 360 stopni)
  • Projektowanie całorocznego planu aktywności marek oraz budżetu
  • Odpowiedzialność  za projekt wdrożeń NPD i koordynacja pracy wszystkich działów (RND, Finanse, Produkcja itd.)
  • Zarządzanie procesami wdrażania nowych wzorów graficznych, zmian opakowań jednostkowych, kartonów zbiorczych, etykiet zewnętrznych i wewnętrznych, a także kontrola efektów końcowych podjętych działań
  • Przygotowanie prognoz sprzedaży dla działu planowania produkcji na bazie kalendarza aktywacji marek
  • Współpraca z działem trade marketingu, działem sprzedaży oraz agencjami zewnętrznymi
  • Monitorowanie i analiza danych sprzedażowych, danych rynkowych i wyznaczanie celów dla podległych marek, działu trade marketingu oraz działu sprzedaży (w szczególności: analiza danych sprzedażowych, implementacja materiałów POS, akcje specjalne, rekomendowanie cen)
  • Monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej i dostosowanie strategii marketingowej do zmian zachodzących na rynku,  monitorowanie działań konkurencji
  • Analiza efektywności podejmowanych działań, optymalizacja kosztów
  • Raportowanie efektów podejmowanych działań

Wymagania

Poszukujemy osób spełniających kryteria:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie Brand Marketingu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wiedza z zakresu pozycjonowania marki w świecie potrzeb konsumenckich
  • Wiedza z zakresu pozycjonowania cenowego marki
  • Wiedza i doświadczenie w planowaniu marketingu 360 stopni
  • Doświadczenie w zarządzaniu procesem wdrażania innowacji wewnątrz firmy oraz wprowadzania na rynek
  • Bardzo dobra znajomość rynku detalicznego w branży FMCG
  • Świadomość biznesowa, dobre umiejętności analityczne oraz konsekwencja w działaniu
  • Kreatywność i nastawienie na rozwój
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarządzania czasem, równoległego prowadzenia projektów, negocjacji, szybkiego podejmowania decyzji

Oferujemy

Klient oferuje:

  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w prężnie rozwijającej się firmie, z długoletnią tradycją na rynku
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

Oferty zawierające CV prosimy przesyłać klikając w przycisk „Aplikuj” poniżej oraz dokonując szybkiej rejestracji w systemie DPM. Firma DPM Sp. z o.o. posiada wpis w Krajowym Rejestrze Podmiotów Prowadzących Agencję Zatrudnienia o numerze 2069.

Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez DPM Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.