Jesteśmy Jobs Plus, na co dzień rekrutujemy Kandydatów dla naszych Klientów, ale ten proces jest dla nas wyjątkowy.  Do naszego krakowskiego biura szukamy samodzielnej i zdeterminowanej osoby, która przejmie stery nad działem sprzedaży we Francji i Belgii.

Jeśli doskonale znasz język francuski, masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta i chcesz pracować w zgranym zespole – nie zastanawiaj się. Czeka na Ciebie dobre wynagrodzenie, mnóstwo benefitów i udogodnień oraz rodzinna atmosfera, a w zamian będziesz miał szansę rozwinąć skrzydła w dziale sprzedaży i pokazać nam co potrafisz!

Chcesz nas lepiej poznać? Sprawdź co nasi pracownicy mówią o firmie na: www.jobsplus.pl

Aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klientów francuskojęzycznych

Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie

Wymagania

Twoje obowiązki na tym stanowisku:

  • utrzymanie i rozwój relacji z obecnymi klientami
  • sprzedaż usług i pozyskiwanie nowych klientów na terenie Francji i Belgi
  • przygotowywanie ofert handlowych dla nowych klientów
  • przygotowywanie i negocjowanie warunków umów z klientami
  • monitorowanie prowadzonych projektów rekrutacyjnych
  • organizowanie wyjazdu pracowników tymczasowych (zakwaterowanie, dojazdy)
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o jakość świadczonych usług
  • codzienna współpraca z działem rekrutacji i działem administracji i kadr

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy związanej z obsługą klienta/sprzedażą
  • doświadczenia w pracy w agencji pracy tymczasowej (mile widziane)
  • bardzo dobrej znajomości języka francuskiego  w mowie i piśmie– warunek konieczny
  • samodzielności na stanowisku pracy
  • nastawienia na realizację celów i wyniki
  • konsekwencji w działaniu i skrupulatności w wypełnianiu obowiązków

Otrzymasz od nas:

Dobre warunki zatrudnienia:

  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od zysku)
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Benefity:

  • prywatną opiekę medyczną
  • telefon służbowy, również do użytku prywatnego
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczne godziny pracy
  • wyjazdy integracyjne i wspólne imprezy
  • biuro w krakowskim Podgórzu z bardzo dobrym dojazdem i miejscem parkingowym

Wsparcie:

  • proces wdrożenia przygotowujący do samodzielnej pracy na stanowisku
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • wsparcie działu rekrutacji i marketingu

 

 Opiekunem projektu jest Aneta Dziadkowiec, nasza HR Manager. Z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania, tel. 512 308 636, mail. aneta.dziadkowiec@jobsplus.pl

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Bonarka 11, 30-415 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.