Stażysta w IT Help Desk
Miejsce pracy: Opole
opolskie
Numer Referencyjny:
Aplikuj

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych
  • rozwiązywanie problemów technicznych
  • koordynacja szybkich i właściwych odpowiedzi na zgłoszenia, w tym przekazywanie zapytań i monitorowanie dalszego procesu
  • instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • sporządzanie raportów i dokumentacji

Wymagania:

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wykształcenie techniczne oraz umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)
  • wiedza z zakresu rozwiązań sieciowych (IP/LAN/WAN)
  • umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień technicznych w sposób przystępny dla użytkowników
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • płatny staż wakacyjny z możliwością dalszej współpracy
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość rozwoju kompetencji i poznania „od kuchni” pracy działu IT lidera branży turystycznej w Polsce
  • pracę na nowoczesnym sprzęcie w biurze  w Centrum Opola
  • inspirujące i przyjazne środowisko pracy :)
Aplikuj

Administratorem danych jest Nowa Itaka Spółka z o.o. z siedzibą w Opole 45-072, Reymonta 39. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.