W DreamLab kształtujemy rzeczywistość i przyszłość mediów.
Codziennie przekraczamy granice, bo wiemy, że to właśnie tam dzieje się prawdziwa magia
Mamy odwagę, aby robić rzeczy pionierskie.
Tworzymy rozwiązania, które znacząco wpływają na sposób, w jaki ludzie korzystają z Internetu.

Specjalista Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie pracowników spółek z grupy kapitałowej
  • Przyjmowanie, rejestracja i realizacja zgłoszeń w ramach pierwszej linii wsparcia
  • Klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do zespołów pozostałych linii wsparcia
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Monitorowanie zgłoszeń i informowanie pracowników o postępach prac
  • Dokumentowanie prowadzonych działań

Wymagania

Wymagania:

  • Umiejętność szybkiego diagnozowania problemów
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień sieciowych
  • Znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu takiego jak: komputery osobiste, laptopy, tablety, smartfony, urządzenia peryferyjne
  • Bardzo dobra znajomość oprogramowania Microsoft (Windows 7/10, Microsoft  Office)
  • Podstawowa znajomość Mac OS
  • Punktualność i dokładność
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Mile widziane wykształcenie techniczne

Oferujemy

Oferujemy:

  • Pracę dla najbardziej rozpoznawalnych marek mediowych w Polsce
  • Pracę z inspirującymi ludźmi w inspirującym środowisku
  • Pakiet świadczeń socjalnych dostosowany do indywidualnych potrzeb (program kafeteryjny)