GRUPA NEUCA

Aktualnie do spółki Accedit, funkcjonującej w ramach Grupy NEUCA, poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Konsultant Service Desk

Miejsce pracy: Toruń
Region: kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników systemu,
  • merytoryczne wsparcie klientów w zakresie użytkowania systemu oraz rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem systemu (pierwsza linia wsparcia),
  • eskalację do kolejnych linii wsparcia zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług,
  • monitorowanie postępów prac nad zgłoszeniem, ich koordynowanie oraz udzielanie informacji zwrotnej użytkownikom systemu,
  • dokumentowanie działań przeprowadzanych w ramach realizacji zgłoszeń,
  • stosowanie procedur i standardów.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • wysokiego poziomu komunikatywności oraz orientacji na klienta,
  • znajomości środowiska internetowego i zasad funkcjonowania aplikacji internetowych,
  • podstawowej wiedzy z zakresu sieci informatycznych oraz serwerów,
  • samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • zdolności analitycznego myślenia,
  • gotowości do uczenia się oraz dokładności,
  • mile widziane wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne.

Oferujemy

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
  • pracę z nowoczesnymi systemami informatycznymi,
  • szkolenia wprowadzające oraz wsparcie w okresie wdrożenia,
  • umowę o pracę na pełny etat,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.